Economie

19 MAART 2019

Commercieele Club Groningen biedt leden nieuwe ervaringen

De Commercieele Club Groningen heeft gisteren haar 74-ste verjaardag gevierd. Daarmee is het een van de oudste netwerkverenigingen van Nederland. Maar belegen is de Groningse club zeker niet. De vereniging organiseert voortdurend nieuwe activiteiten waardoor het ook in deze tijd van sociale media een belangrijke rol kan vervullen in de Groningse economie. Zo organiseerde de vereniging gisteravond op diverse plaatsen in de stad kookworkshops, zodat de leden elkaar in een ontspannen situatie beter kunnen leren kennen.

De Commercieele Club Groningen organiseert het gehele jaar door regelmatig lezingen door prominente ondernemers of bestuurders, en ook regelmatig zijn er bezoeken aan opvallende Groningse bedrijven.

Maar om elkaar wat beter te leren kennen - wat één van de doelen is van de Commercieele Club - is het ook handig om samen activiteiten te ondernemen. Gisteravond was er gezamenlijk koken op diverse locaties, onder meer georganiseerd in ‘Bie de Buuf’ door Sanne van Lasanne Daar kregen de leden van de club alle informatie over de recepten van de tegenwoordig zeer populaire chef-kok Yotam Ottolenghi, met gerechten uit het midden-oosten.

Gisteravond waren mensen aanwezig actief in de meest uiteenlopen branches in Groningen. Communicatie, financieel advies, zonnepanelen, Luchthaven, kunstenares, universiteit, management: de achtergrond van de leden is zeer divers.

Meer informatie over de Commercieele Club is te vinden op de website, of stuur, als u meer wit weten, een mailtje naar: info@commercieeleclubgroningen.nl

Gerelateerd Economie
 Commercieele Club Groningen biedt leden nieuwe ervaringen
 Commercieele Club Groningen biedt leden nieuwe ervaringen