04 OKTOBER
2024
Eerste posters stadscampagne 'Love, Groningen' hangen bij lokale ondernemers
Enkele weken geleden riep Marketing Groningen ondernemers op hun trots op Groningen te laten zien. Inmiddels hangen in de binnenstad en daarbuiten vele gepersonaliseerde 'Love Groningen' posters, die ontworpen zijn om een ode aan de stad te brengen, in de etalages van lokale ondernemers.
Met de stadscampagne 'Love, Groningen' wil Marketing Groningen de Groningse trots aanwakkeren en heel Nederland uitnodigen om Groningen te bezoeken. Bij de campagne is ook aan lokale ondernemers gedacht: een ode aan lokale ondernemers door middel van een gepersonaliseerde poster in de etalage.
Verschillende ondernemers hebben de poster al opgehangen in hun etalages. Ze maken op deze manier niet alleen hun liefde voor Groningen kenbaar, maar dragen ook bij aan de zichtbaarheid van de stadscampagne. Ondernemers in de gemeente Groningen, actief in de horeca, retail en cultuursector, kunnen via dit formulier van Marketing Groningen een gepersonaliseerde 'Love, Groningen' poster aanvragen, waarin hun bedrijf centraal staat. Deze posters kunnen ze ophangen in hun etalage of winkel om zo hun liefde voor de stad en hun onderneming te tonen.
Gastvrij Groningen
De stadscampagne is een campagne van Gastvrij Groningen. Het programma Gastvrij Groningen wordt uitgevoerd door Marketing Groningen en gefinancierd in opdracht van Het Fonds Ondernemend Groningen, gemeente Groningen en Groningen Bereikbaar. Daarnaast zijn de Koninklijke Horeca Nederland en de vier Groningse bedrijvenverenigingen: Groningen City Club, Bedrijvenvereniging West, Bedrijvenvereniging Zuidoost en Bedrijvenvereniging Noordoost bij het programma betrokken.
Meer weten over de bedrijvenverenigingen?
Wilt u meer weten over de bedrijvenverenigingen in Groningen? Het laatste nieuws lezen of ze volgen op Twitter? Klik dan hiernaast op één van de vier gebieden in de stad en u komt...
meer informatie