13 JANUARI 2015

Groningse evenementen-organisator Smart Camels krijgt opdracht voor evenement in Martiniplaza

Het Groningse bedrijf Smart Camels heeft een samenwerkingscontract voor een periode van drie jaar afgesloten met het bedrijf Future Talent Experience (FTE).. Een van de opdrachten betreft een groot belevenisevenement voor jongeren in april in Martiniplaza.

Hét toonaangevende evenement neerzetten waarbij jongeren door een keur aan activiteiten hun talent ontdekken en daardoor betere keuzes voor hun toekomst kunnen maken. Met die intentie zijn de Stichting Future Talent Experience en Smart Camels een samenwerking aangegaan. Voor een periode van drie jaar mag Smart Camels zich event partner noemen van Future Talent Experience (FTE).

 

Dit betekent dat het bedrijf uit Groningen in samenwerking met FTE de productie van het genoemde belevenisevenement voor zijn rekening gaat nemen. De creatieve aankleding, de originele stands en alle benodigde audiovisuele techniek tijdens FTE worden geproduceerd en geleverd door Smart Camels.

 

“Wij zijn altijd op zoek naar 2.0 evenementen waarbij we echt onze meerwaarde kunnen laten zien op het gebied van vormgeving, kleurstelling, balans en creativiteit. Door deze samenwerking kunnen we van FTE een uniek en jaarlijks terugkerend evenement maken”, aldus Paul van der Boom van Smart Camels. Het bedrijf werkt al samen met een aantal toonaangevende opdrachtgevers in Noord-Nederland en kan nu FTE aan dit lijstje toevoegen.

 

Première

 

FTE beleeft op vrijdag 10 en zaterdag 11 april de première in MartiniPlaza in Groningen. Het nieuwe evenement richt zich niet alleen op jongeren, maar ook op hun beïnvloeders (ouders, docenten, andere betrokkenen). De organiserende stichting en de nieuwe event partner rekenen in twee dagen tijd op 10.000 bezoekers. De entree is gratis.

 

Momenteel hebben al 1.500 scholieren afkomstig van 10 middelbare scholen uit de provincies Groningen en Drenthe zich aangemeld voor FTE. In de komende weken zal dat snel stijgen, omdat dan ook de aansprekende onderdelen van het programma bekend worden gemaakt. Diverse bedrijven en (onderwijs)organisaties zullen zich tijdens FTE op een actieve en onderscheidende manier aan het publiek presenteren.

 

In de komende weken worden nog meer bedrijven en organisaties benaderd, om tijdens FTE jongeren te laten zien, doen en beleven. Naast een grote publieke belangstelling en het helpen oplossen van een maatschappelijk probleem, krijgen exposanten er ook veel publiciteit voor terug, onder meer in de speciale FTE-bijlage in alle dagbladen van de NDC Mediagroep.

 

Gerelateerd
Groningse evenementen-organisator Smart Camels krijgt opdracht voor evenement in Martiniplaza
Groningse evenementen-organisator Smart Camels krijgt opdracht voor evenement in Martiniplaza