23 JUNI 2015

Groningse Hooghoudt schakelt populaire band Kensington in voor unieke campagne

De Groningse distilleerderij Hooghoudt is een unieke samenwerking aangegaan met de populaire Utrechtse band Kensington.

Hooghoudt sluit de zomer af met een letterlijk hoogtepunt. Samen met de populaire Utrechtse band Kensington geeft Hooghoudt een uniek concert.  Bovenop op een dak ergens in Nederland.

Het rooftopconcert wordt begin september georganiseerd ter afsluiting van het festivalseizoen. “De zomer knallend uitgaan, dat is het idee,” legt Niels Grootenboer, marketing manager Hooghoudt, uit. “We komen er steeds meer achter dat Hooghoudt-liefhebbers echte genieters zijn die wel houden van een avontuur. Daar past een rooftop concert perfect bij!”

 

Consumenten maken kans op kaarten voor deze bijzondere belevenis, door een fles Hooghoudt te kopen of een Hooghoudt-Kensington pakket bij één van de Gall&Gall winkels in Nederland.  Op de Hooghoudtproducten zit een unieke code die mogelijk toegang geeft tot het concert.  De actie loopt van 22 juni 2015 tot 15 augustus 2015.

“Het wordt een onvergetelijke beleving. We hopen dat we mensen inspireren en een herinnering meegeven die ze altijd bij zal blijven. Live muziek met uitzicht, dat is hartstikke uniek.”

 

Hooghoudt is vorig jaar september een samenwerking aangegaan met de band Kensington om een brede doelgroep aan te spreken. Naast deze Utrechtse talenten  werkt Hooghoudt sinds januari 2015 samen met jonge, gepassioneerde professionals, die ze hun Smaakmakers noemen, waaronder prijswinnende bartender Lennart Deddens. Met de Smaakmakers wil Hooghoudt inspireren en iedereen toegang geven tot bijzondere mixjes en spannende recepten. “Maar inspiratie zit in meer dan alleen een goede smaak, dat haal je ook uit gedeelde belevingen, zoals een uniek rooftop concert.”

 

Gerelateerd
Groningse Hooghoudt schakelt populaire band Kensington in voor unieke campagne
Groningse Hooghoudt schakelt populaire band Kensington in voor unieke campagne