03 JUNI 2015

Grote belangstelling voor nieuw online concept Veilr van Dagblad van het Noorden

De uitgever van het Dagblad van het Noorden is zeer tevreden over de belangstelling voor het nieuwe eigen veilingconcept Veilr. Volgens een woordvoerder is er grote belangstelling voor het concept ,waarbij advertenties in de krant worden ingezet om de online veiling te ondersteunen. Het zou een nieuwe interessante bron van inkomsten kunnen zijn voor dagblad-uitgevers.

Op woensdag 20 mei werd het startsein gegeven van Veilr, een nieuw concept uit de koker van Dagblad van het Noorden en de Leeuwarder Courant. Hiermee springen beide dagbladen in het diepe. Immers, de dagelijkse kost bestaat uit het uitgeven van dag- en weekbladen gesteund door tientallen websites.

 Een veiling is andere koek, maar blijkt – nog voor het sluiten van de laatste veilingcategorie – succesvol. Noord-Nederland biedt in grote getale vanaf 30% van de reguliere winkelwaarde mee op de nieuwste Renault Clio, gaat ervan door met fashion waardebonnen en neemt glimlachend een fonkelnieuwe fiets in ontvangst.

Veilr begon met 3000 veilingitems, stuk voor stuk door ondernemend Noord-Nederland aangeboden. Niet eerder werkten zoveel ondernemers uit het Noorden mee aan een veiling met dit karakter.

De online veilinghamer heeft nog niet voor het laatst geklonken. Met de zomerse berichten op komst is het tuinassortiment van Veilr één van de blikvangers. Ook de categorie ´woonkamer´ heeft een eindspurt in huis. Beide thema´s sluiten de rij van Veilr, meebieden hierop kan nog tot en met vrijdag 5 juni 2015.

 

www.veilr.nl

Gerelateerd
Grote belangstelling voor nieuw online concept Veilr van Dagblad van het Noorden
Grote belangstelling voor nieuw online concept Veilr van Dagblad van het Noorden