Verenigingsnieuws

17 JANUARI 2019

Korting voor leden bedrijvenvereniging ZO op deelname MARUG Marketing Conferentie

Leden van bedrijvenvereniging Zuidoost kunnen met korting deelnemen aan de MARUG Conferentie over de impact van artificial intelligence op marketing, die plaatsvindt op 26 februari in MartiniPlaza. Als lid van ZO betaalt men  €125 i.p.v. €199 per persoon. Dat meldt de vereniging voor bedrijven aan de zuid-oostzijde van Groningen, ZO, op haar website.

 

 Er breekt een nieuw tijdperk aan die de wereld voor altijd zal veranderen. Mobiele telefoons en sociale media verbinden ons meer dan ooit tevoren en de toegankelijkheid van informatie groeit voortdurend. Het tijdperk is aangebroken van een nieuwe technologische revolutie: Artificial Intelligence (AI).

A.I. heeft invloed op elk aspect van ons leven, maar zal de grootste impact hebben op marketing. In marketing kunnen AI-concepten in combinatie met klantgegevens worden gebruikt om te anticiperen op de volgende zet van een klant en om de klantreis te verbeteren. Op deze manier kunnen marketeers beter voorspellen, klantgericht te werk gaan, analyseren, aanbevelingen doen, zoekgedrag ondersteunen en klantenservice verbeteren om de meest gepersonaliseerde klantbenadering mogelijk te maken. Op 26 februari zullen we alles te weten komen over deze mogelijkheden tijdens de 30e MARUG Conference: 'Intelligent Impact: when digital becomes human!'

De MARUG Marketing Conference is het grootste professionele studenten marketingcongres van Nederland en wordt jaarlijks door vele ervaren marketeers van grote tot kleinere bedrijven bezocht.

De dag zal geopend worden met een uitleg van de ontwikkeling omtrent Artificial Intelligence in de marketingwereld door dr. Jenny van Doorn (Rijksuniversiteit Groningen) aan de hand van wetenschappelijke inzichten. Vervolgens zal Kevin Capota (CMO L'Oréal) toelichten hoe bedrijven in de FMCG-sector gebruik kunnen maken van deze ontwikkeling. Hij zal verder ingaan op de invloed van AI op de interactie met de consument. Maurice Verhagen (Global Head of Insights & Analytics Philips) levert een bijdrage door de analytische kant van AI te belichten door gebruik te maken van klantengegevens.

Meert over de conferentie en over de korting: klik hier. 

Gerelateerd Verenigingsnieuws Bedrijvenvereniging Zuidoost
Korting voor leden bedrijvenvereniging ZO op deelname MARUG Marketing Conferentie
Korting voor leden bedrijvenvereniging ZO op deelname MARUG Marketing Conferentie