Economie

11 AUGUSTUS 2017

Martini Ziekenhuis blij met gestegen bekendheid in merkenonderzoek

Het Martini Ziekenhuis is vier plaatsen gestegen naar de twaalfde plek in het Ziekenhuizen Merkonderzoek onder alle Nederlandse ziekenhuizen. Na de academische centra behoort het Martini Ziekenhuis als topklinisch ziekenhuis tot de kopgroep.

Bestuursvoorzitter Hans Feenstra: 'Het is goed nieuws dat we verder zijn gestegen. Het Martini is een sterk merk. Ik wil al onze collega's complimenteren met dit mooie resultaat, waaruit blijkt dat patiënten ons waarderen. Hiermee onderstrepen we onze slogan: Samen voor de beste zorg!’

Het Ziekenhuizen Merkenonderzoek is door de Universiteit van Amsterdam ontwikkeld. Voor het onderzoek van 2017 zijn landelijk 4.245 respondenten ondervraagd. Elk ziekenhuis is op onderzocht op merkkracht, merkprestatie, bezoek en groeiverwachting.

Gerelateerd Economie Bedrijvenvereniging West
Martini Ziekenhuis blij met gestegen bekendheid in merkenonderzoek
Martini Ziekenhuis blij met gestegen bekendheid in merkenonderzoek