Economie

23 OKTOBER 2019

Promotiedagen: tal van masterclasses en kennis-evenementen op 5 en 6 november

De Promotiedagen, die dinsdag 5 en woensdag 6 november worden gehouden in Martiniplaza, bieden dit jaar ook tal van mogelijkheden voor ondernemers om hun kennis op zeer divers gebied te actualiseren. Zo is er een masterclass ‘Customer Journey Mapping’ over klantbeleving. Maar ook een Werkplaats Online Ondernemen Groningen (WOO Groningen).

Hoe zorg je ervoor dat klanten voor jou kiezen? Door het bieden van de beste klantbeleving! Door het in kaart brengen van jouw customer journey weet je waar je winst kunt behalen. Wilt u Customer Journey Mapping toepassen in uw organisatie?  Deze masterclass wordt aangeboden door de Rabobank en verzorgd door Maurice van Warven. Maurice is werkzaam bij Harvest Digital, een organisatie die zich specialiseert in online technologische oplossingen en klantgedrag.

De Werkplaats Online Ondernemen Groningen (WOO Groningen) ondersteunt MKB-ondernemers met onlineadvies en organiseert iedere maand een masterclass op het gebied van online ondernemen. Als vervolg op deze masterclass organiseert WOO op 20 november een workshop Customer Journey Mapping, opnieuw met Maurice van Warven, bij de Digital Society Hub van de Hanzehogeschool.

​​​​​​​Meer over het beursprogramma vindt u hier.

Gerelateerd Economie
Promotiedagen: tal van masterclasses en kennis-evenementen op 5 en 6 november
Promotiedagen: tal van masterclasses en kennis-evenementen op 5 en 6 november