Economie

09 AUGUSTUS 2019

Workshop Kijken in de ziel van de klant, speciaal voor de westelijke wijkwinkelcentra

Hoe maak je van een klant een trouwe klant en zorg je voor een groeiend klantenbestand? De Groninger Ondernemers Academy organiseert op 3 september in samenwerking met bedrijvenvereniging WEST de workshop ‘Kijken in de ziel van de klant’. De bijeenkomst in The Rock aan de Atoomweg 6B is speciaal bedoeld voor de ondernemers uit de wijkwinkelcentra Helpman, de Wijert, Overwinningsplein, Paddepoel, Selwerd, Vinkhuizen, Reitdiephaven en Hoogkerk.

Trouwe klanten zijn goed voor de continuïteit van een zaak. Ze zijn over het algemeen minder prijsgevoelig en denken graag mee om je zaak nog succesvoller te maken. Maar hoe krijg je die schare trouwe klanten en hoe laat je die groeien? Klaar Zegers en Henriëtte Veenstra van Onderneem ’t geven in deze workshop praktische tips en handvatten om van je klant een trouwe klant te maken.

Onderneem ’t heeft op basis van jarenlange ervaring een eigen praktische aanpak ontwikkeld die ondernemers bewust maakt van wat zij kunnen doen om betekenisvol en aantrekkelijk te worden. Bedrijvenvereniging WEST wil ondernemers extra ondersteunen en biedt een coachingstraject aan via Onderneem ‘t.

Wachtlijst
Als u niet in één van de genoemde wijkwinkelcentra gevestigd bent, maar u heeft wel interesse voor de bijeenkomst, dan kunt u zich wel aanmelden maar wordt u eerst op een wachtlijst geplaatst en wordt er later contact met u opgenomen.

Aanmelden
De bijeenkomst op 3 september begint om 18.15 uur met inloop en broodjes en wordt rond 20.45 uur afgesloten met een drankje. Deelname is gratis, maar aanmelden is wel verplicht. Zie voor alle informatie en aanmelden de website van de Groninger Ondernemers Academy.

Gerelateerd Economie Bedrijvenvereniging WEST
Workshop Kijken in de ziel van de klant, speciaal voor de westelijke wijkwinkelcentra
Workshop Kijken in de ziel van de klant, speciaal voor de westelijke wijkwinkelcentra