apr 19

Tijdens deze bijeenkomst van de Groninger Retail Academy neemt Chantal Riedema, oprichter van Shopology, u mee in de wereld van blije klanten. Succesvolle bedrijven willen altijd groeien; hun verkoop stimuleren, alle verkoopkansen verzilveren, hun conversie verhogen, zorgen voor een hogere besteding per klant of de klanttevredenheid verbeteren. Ze willen meer omzet realiseren door hét verschil te maken in hun klantcontacten. Ze willen graag meer blije klanten.

Wat kun je als persoon en bedrijf doen in de snel veranderende economie, met een consument die steeds veeleisender wordt, op welke wijze betrek je je personeel en je collega's bij deze weg naar succes?

 

De Groninger Retail Academy is een initiatief van VBGW, VBNO, VBZO, GCC, het Servicepunt Detailhandel en de gemeente Groningen. Met het aanbieden van verschillende thema bijeenkomsten proberen deze organisaties gezamenlijk een bijdrage te leveren aan het ondernemersklimaat in de stad Groningen.

 

De kosteloze bijeenkomsten kennen verschillende thema's en zijn telkens anders in opzet. Onderwerpen die dagelijks spelen in de branche detailhandel worden met behulp van enthousiaste en ervaren sprekers uit de branche uitgelicht. Naast het opdoen van kennis en het uitwisselen van ervaringen is er ook telkens de mogelijkheid om te netwerken met collega ondernemers.

De dagelijkse uitvoering van de Groninger Retail Academy is in handen van het Servicepunt Detailhandel Groningen.

Meer informatie en aanmelden: www.groningerretailacademy.nl

Gerelateerd