dec 07

Hoe moet je je als ondernemer onderscheiden in een sterk veranderende markt. Welke boodschap geef je af, hoe communiceer je dit naar je klant en wie zijn je klanten? Identiteitsmarketing staat centraal tijdens deze laatste bijeenkomst van de Groninger Retail Academy van dit jaar, in de Puddingfabriek.

Hoe ga je als onderneming om met de vele verschillen én op welke manier kun je je als gebied onderscheiden. Op welke manier kun je de samenwerking zoeken en wat levert dit op? Hoe kunnen ondernemers er samen voor zorgen dat hun gebied met de tijd mee gaat en bezoekers blijft trekken.

Tijdens deze bijeenkomst komen onderwerpen aan bod als doelgroepen, verschillende uitingen en boodschappen, het beslissingsproces in relatie tot aankopen. Maar ook zaken als rationele versus emotionele aankopen en individueel versus collectief.

Sprekers:

René Blokzijl - marketingstrateeg - Dizain

Joost van der Velde - KTC innovations

 

Aanmelden en meer informatie:

www.groningerretailacademy.nl

Gerelateerd