feb 26

MARUG en GDBC Conference

09:30 MartiniPlaza

Wat zal ‘artificial intelligence’ gaan betekenen voor de marketing? Dat is het onderwerp van de conferentie op 26 februari, georganiseerd door het Groningen Digital Business Centre (GDBC) samen met de marketing-studievereniging MARUG. Groningse ondernemers kunnen het congres tegen gereduceerd tarief bijwonen, maar dan dienen ze zich wel tijdig in te schrijven.

Inspirerende sprekers zijn onder andere dr. Jenny vanDoorn (Rijksuniversiteit Groningen), Kevin Capota(CMOL’Oréal), Maurice Verhagen(Global Head of Insights & Analytics Philips) en Bart Voorn (Director HR Analytics Ahold Delhaize). Naast deze lezingen zullen er verschillende interessante TED-talks zijn die een heel ander perspectief van dit thema gaan belichten. Dagvoorzitter is Rik van de Westlaken. Deze dag biedt daarnaast ook mogelijkheden om uw sociale en professionele netwerk uit te breiden door middel van workshops, masterclasses en een aansluitende netwerkborrel.

Inschrijven kan via deze link en vul de code ‘GDBC’ in op het inschrijfformulier om van de korting te profiteren.

Gerelateerd